Vill du bli en nyckelspelare på en byrå där varje medarbetare räknas och där du får möjlighet att påverka och ta egna initiativ? En byrå där ni kan växa tillsammans och där familjekänslan alltid står i centrum? Vi söker nu en kommunikativ Administrative Manager & Partner Assistant till Harvest Advokatbyrå.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Administrative Manager & Partner Assistant kommer du att arbeta brett med administration. I tjänsten ingår allt ifrån att vara kontaktperson gentemot externa leverantörer till att föra protokoll vid utvecklingssamtal och för de olika sektorgrupperna. Du kommer att rapportera direkt till Managing Partner och vara en central resurs i organisationen.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Vem är du?
Vi söker dig som är lösningsorienterad, prestigelös och som gärna hugger tag där det behövs. Du är social, trevlig och har en naturlig känsla för service. Då det ingår en del protokollföring i rollen, så ser vi att du är kommunikativ och skicklig på att uttrycka dig i tal och skrift. Vidare har du goda kunskaper i engelska och i Officepaketet.
För att lyckas i rollen tror vi att tidigare erfarenhet ifrån advokatbyrå, konsultverksamhet eller annan resultatorienterad miljö kan vara fördelaktigt, även om personlighet spelar en avgörande roll. Kanske är du juristassistent idag och vill ta nästa steg i karriären med fler ansvarsområden? Då kan det här vara chansen för dig!
Vi erbjuder dig
Harvest Advokatbyrå erbjuder en varm och familjär arbetsmiljö där gemenskap och trivsel står i centrum. Du får möjlighet att växa och utvecklas i en prestigelös kultur, där din insats verkligen gör skillnad. Rollen ger dig stor frihet att ta egna initiativ och påverka verksamheten.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. I denna rekrytering samarbetar Harvest Advokatbyrå med Jurek Rekrytering och Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emelie Baeckström på 073-745 06 46 eller via mail emelie.baeckstrom@jurek.se alternativt ansvarig Researcher Nina Hallin på 076-002 69 30 eller via mail nina.hallin@jurek.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Harvest Advokatbyrå
Harvest erbjuder heltäckande juridisk rådgivning för dig som bedriver eller planerar att bedriva tillståndspliktig verksamhet. Vi hjälper bland annat banker, fondbolag, värdepappersbolag, betalningsinstitut, försäkringsbolag och andra aktörer verksamma i den finansiella sektorn i Sverige och utlandet med regelefterlevnad (compliance), internrevision, ansökningsförfaranden, finansiering och andra typer av rättsliga ärenden. Som vägledande rådgivare bistår vi dig vid till exempel etablering, auktorisation eller kapitalstruktur. Vi biträder även företag i den icke-finansiella sektorn såsom börsnoterade företag, bl.a. när det gäller frågor som rör intern styrning och kontroll, governance, dataskydd och marknadsmissbruksfrågor.
Område |
Stockholm |
Anställning |
Tills vidare |
Omfattning |
Heltid |
Vi söker dig som har flera års dokumenterad erfarenhet inom försäljning, med fördel inom bygg- eller industribranschen.
Jurek,
Göteborg,
12 september
You have worked within technical sales or similar roles for +3 years, ideally in cross-functional teams.
Jurek,
Knivsta,
12 september
Vi ser att du har flera års erfarenhet av kredithantering och eftergymnasial utbildning med ekonomisk inriktning.
Jurek,
Stockholm,
12 september
Vi söker dig med en civilekonomexamen eller motsvarande och några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete.
Jurek,
Stockholm,
12 september
Vi söker löneadministratörer både för direktrekrytering till våra kunder samt för kortare och längre uppdrag.
Jurek,
Stockholm,
12 september
Vi söker dig som har en examen inom ekonomi och har erfarenhet från självständigt redovisningsarbete.
Jurek,
Stockholm,
6 september
I rollen som Accountant /Redovisningsekonom ingår du i ett team som stöttar samtliga nordiska länder.
Jurek,
Solna,
6 september
Som redovisningsekonom hos vår kund kommer du att ha en central roll i kundens verksamhet.
Jurek,
Stockholm,
6 september
Vi söker dig som har en affärsförståelse, är analytisk och noggrann.
Jurek,
Stockholm,
6 september
Som avdelningschef ingår du i förvaltningsledningen och rapporterar till förvaltningsdirektören.
Jurek,
Göteborg,
5 september
Vi söker en driven och engagerad person som är duktig på att kommunicera, både med kunder och kollegor.
Jurek,
Stockholm,
5 september
Som affärsanalytiker fungerar du som länken mellan Kundtjänst och andra intressenter.
Jurek,
Stockholm,
4 september
Vi söker dig med ett par års erfarenhet av administrativt arbete inom aktie- och fondhandel.
Jurek,
Stockholm,
4 september
As the Training Admin Support you will have various admin topics.
Jurek,
Sollentuna,
4 september
Du har akademisk utbildning inom juridik, ekonomi eller motsvarande kunskaper erhållna genom mångårig yrkeserfarenhet.
Jurek,
Kalmar,
4 september
I rollen som Administrative Manager & Partner Assistant kommer du att arbeta brett med administration.
Jurek,
Stockholm,
4 september
Du har examen från universitet, högskola eller yrkeshögskola inom relevant område, exempelvis ekonomi eller finans.
Jurek,
Stockholm,
4 september
We are looking for a Financial Administrator to our client within the Automotive industry in the premium segment.
Jurek,
Sollentuna,
3 september
Vi söker dig som har en civilekonomisk examen och goda kunskaper i Microsoft Office-paketet samt ett intresse för system.
Jurek,
Linköping,
3 september
As an accounting assistant you will be responsible for parts of the accounts receivable for the Nordic market.
Jurek,
Sollentuna,
3 september
Vi söker dig som har en utbildning som Civilekonom och med minst av 5 års erfarenhet av rollen som Controller.
Jurek,
Uppsala,
2 september
Du ska ha akademisk utbildning inom juridik, ekonomi eller motsvarande kunskaper erhållna genom mångårig yrkeserfarenhet.
Jurek,
Kalmar,
2 september
Det är ett krav att du tidigare har arbetat som Controller, och att du är en van användare av ekonomisystemet Hypergene.
Jurek,
Uppsala,
30 augusti
Som socialsekreterare ansvarar du för att stödja individer som ansöker om ekonomiskt bistånd.
Jurek,
Tjörn,
30 augusti
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid 100% och förväntas starta så snart möjligt (september) och pågår tom. 2024-12-31.
Jurek,
Uppsala,
29 augusti
Till denna tjänst söker vi dig som har arbetat som organisationskonsult tidigare, och har gjort liknande projekt med goda resultat.
Jurek,
Göteborg,
27 augusti
I rollen kommer du att vara ett stöd för både jurister och personalchef och du kommer även att supportera vår ekonomiavdelning.
Jurek,
Malmö,
26 augusti
Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med ekonomiskt bistånd och är bevandrad i gällande lagstiftning.
Jurek,
Tjörn,
22 augusti
För detta uppdrag söker vi en senior lönespecialist med tidigare ledarerfarenheter.
Jurek,
Stockholm,
22 augusti
Du har en utbildning inom ekonomi och har några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiskt arbete.
Jurek,
Stockholm,
21 augusti
Du arbetar strukturerat, självständigt och målstyrt med aktiviteter, kundutveckling samt säljbudget och uppföljning.
Jurek,
Göteborg,
20 augusti
Vi på Jurek erbjuder dig som konsult spännande utmaningar där du får möjlighet att utvecklas inom lön.
Jurek,
Stockholm,
20 augusti
Som HR-chef på ANDRITZ AB har du en nyckelroll där du är ansvarig för både strategiska och operativa HR-uppgifter.
Jurek,
Solna,
20 augusti
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete som ekonomiassistent och vill fortsätta utvecklingen inom ekonomi.
Jurek,
Stockholm,
20 augusti
Arbetstiderna är mellan 8-17 måndag-torsdag och 8-15 på fredagar med möjlighet till viss flexibilitet.
Jurek,
Södertälje,
20 augusti
Vi söker dig som har erfarenhet från byrå och har jobbat självständigt med egna kunder i hela redovisningsprocessen.
Jurek,
Stockholm,
20 augusti
Du erbjuds ett konsultuppdrag med omfattning heltid 100 % alternativt minimum 75 %.
Jurek,
Boden,
20 augusti
Du är en positiv person som har ett öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter.
Jurek,
Stockholm,
20 augusti
Du ansvarar för din egen kundstock med en individuell budget och tillväxtmål.
Jurek,
Stockholm,
15 augusti
I rollen kommer du att vara en aktiv del i förbättrings- och optimeringsarbetet av risk- och compliancerapporteringsprocesserna.
Jurek,
Stockholm,
15 augusti
Ett konsultuppdrag med omfattning heltid 100 % alternativt minimum 75 %.
Jurek,
Boden,
15 augusti
Vi ser gärna att du en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och tar ansvar för att ditt arbete blir gjort i tid.
Jurek,
Solna,
15 augusti
Du blir en del av ekonomiavdelningen där du kommer att ha en inriktning på investeringar och lokaler.
Jurek,
Södertälje,
15 augusti
I rollen som konsult erbjuds du flexibla uppdrag med möjlighet att arbeta med olika kunder och branscher.
Jurek,
Göteborg,
15 augusti
I rollen som konsult erbjuds du variation i arbetsuppgifter och möjlighet att arbeta med olika kunder och projekt.
Jurek,
Göteborg,
15 augusti
I rollen som enhetscontroller arbetar du nära enhetschef och projektledare som stöd i den ekonomiska uppföljningen av verksamheten.
Jurek,
Solna,
15 augusti
Du har en utbildning inom ekonomi och har några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiskt arbete.
Jurek,
Stockholm,
15 augusti
Du är en pedagogisk, noggrann, problemlösande person som tar ansvar, strukturerar och driver processer framåt.
Jurek,
Göteborg,
15 augusti
Som Controller arbetar du med att översätta produktionsverksamhet till siffror för att på ett pedagogiskt sätt förklara för våra ledare ...
Jurek,
Uppsala,
22 juli
Vi utgår från att du har en god analytisk förmåga och är en noggrann, strukturerad och resultatinriktad person, som ser till helheten.
Jurek,
Stockholm,
12 juli
I rollen som Administrative Manager & Partner Assistant kommer du att arbeta brett med administration.
Jurek,
Stockholm,
4 september
As an accounting assistant you will be responsible for parts of the accounts receivable for the Nordic market.
Jurek,
Sollentuna,
3 september
In the role of Commercial Coordinator, you are entrusted with both administrative and planning work.
Boliden,
Stockholm,
28 augusti
We are looking for a Financial Administrator to our client within the Automotive industry in the premium segment.
Jurek,
Sollentuna,
3 september
As the Training Admin Support you will have various admin topics.
Jurek,
Sollentuna,
4 september
You have experience of working within HR operations with staffing processes and a genuine interest in digital solutions.
Boliden,
Stockholm,
Skelleftehamn,
Odda,
Navan,
Landskrona,
Kristineberg,
Kokkola,
Kevitsa,
Harjavalta,
Gällivare,
Garpenberg,
Boliden,
4 september
Du är en positiv person som har ett öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter.
Jurek,
Stockholm,
20 augusti
Du ansvarar för din egen kundstock med en individuell budget och tillväxtmål.
Jurek,
Stockholm,
15 augusti
Du har minst fem års erfarenhet av en bred och självständig HR-roll där du arbetat med processer inom hela HR-området.
FMV,
Stockholm,
22 augusti
Till denna tjänst söker vi dig som har arbetat som organisationskonsult tidigare, och har gjort liknande projekt med goda resultat.
Jurek,
Göteborg,
27 augusti